Friday, November 27, 2009

An artist's office

Με σταμάτησε στη μέση του δρόμου. Με είπε "κούκλα", μα δεν ήταν γι' αυτό που στάθηκα. Πήρε ένα χαρτί κι ένα ψαλίδι στα χέρια του κι άρχισε να κόβει. Εκεί λίγο φοβήθηκα. "I'm not a terrorist", μου είπε, "I'm an artist", και μ' αυτούς τους τύπους πάντα τα πήγαινα καλά. Άρχισε να με ρωτά αν μένω εδώ, αν έχω φίλο, such a beautiful girl, truth in your eyes, such a clear and sunny and happy face, εκεί έκανα να φύγω, μου πήρε λίγα δευτερόλεπτα να συνειδητοποιήσω ότι όλα αυτά ήταν για να γεμίσει τον χρόνο. Με κοιτούσε εξεταστικά, στα μάτια, στο πρόσωπο, σαν να με χαϊδευε με το βλέμμα του, σαν να 'πιανε τα περιγράμματά του και να τα κρατούσε στο μυαλό, μετά να τα περνούσε στο χέρι, μετά στο ψαλίδι. Οι κινήσεις του σταθερές, σίγουρες, ακριβείς, αρμονικές, το ψαλίδι γλιστρά στο χαρτί σαν να κόβει βελούδο με χειρουργική ακρίβεια, αντιλαμβάνομαι πως μια οξεία γωνία θα μπορούσε να αντικατοπτρίζει τα μαλλιά μου, πιασμένα ψηλά, τον ρωτάω "αυτά είναι τα μαλλιά μου;" και χαμογελάει ναι, πλέον έχω καρφωθεί στο χέρι του, δεν πα' να με ρωτά τις πιο αδιάκριτες ερωτήσεις, δεν πα' να 'ναι βρώμικα και μεγάλα τα νύχια του, δεν πα' να μου πει να πληρώσω όσο θέλει για να το πάρω στα χέρια μου... Δεν πρέπει να πέρασε πάνω από ένα λεπτό. Ένα μόνο λεπτό και να 'μαι, το περίγραμμα του προφίλ του προσώπου μου σε μαύρο χαρτί, τα μαλλιά μου ψηλά, το μέτωπο, τα χείλη, οι βλεφαρίδες... "Come to my office again", είπε γελώντας, δίνοντάς το στα χέρια μου. Το πήρα, πλήρωσα λιγότερα από όσα άξιζε κι έφυγα.

6 Comments:

Blogger mermyblue said...

οι καλλιτέχνες του δρόμου...μοναδικοί κάθε φορά, με το δικό τους τρόπο. κυρίως αυτοί με τα ψαλίδια, σαν άλλοι ψαλιδοχέρηδες, πόσο ιδιαίτερη τέχνη υπηρετούν. ζωγραφική με ψαλίδι.

η περιγραφή σου ξανά μυθιστορηματική.
χαίρομαι που πέρασα από το γραφείο σου

καλό απόγευμα :)

4:42 PM  
Blogger b|a|s|n\i/a said...

δεν ξέρω τι φαντάζει πιο μαγικό.
το αποτέλεσμα ή όντως η περιγραφή σου.
καλησπέρα σου!

9:35 PM  
Blogger Caesar said...

Όταν συναντιούνται & συνεργάζονται δυό καλλιτέχνες το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι υπέροχο!

12:43 PM  
Blogger Ioulita said...

mermyblue,
b|a|s|n\i/a,
Caesar,
τα δικά μου χέρια μόνο να χαϊδεύουν ξέρουν καλά... Και να τρέχουν να προλάβουν τις σκέψεις μου. Ευχαριστώ για τις δικές σας. Καλημέρα!

10:34 AM  
Blogger ολα θα πανε καλα... said...

@ioulita:

Και το θεωρείς αυτό λίγο;;;Ότι τα χέρια σου ξέρουν να χαϊδεύουν και βάζεις δίπλα το "μόνο";Αυτό είναι το παν!
Τους καλλιτέχνες του δρόμου συνήθως τους προσπερνώ - δεν ξέρω γιατί.Δεν είναι πάντως από απαξίωση,μάλλον κάτι φοβάμαι που δε μπορώ να το εντοπίσω.Κοιτάζω κάτω,σα να ντρέπομαι,και απομακρύνομαι αργά και σταθερά από το σημείο.
Καλή σου μέρα,Ιουλίτα.Δεν σε ξεχνώ,έχω τα δικά μου και δεν έχω πάντα τη διάθεση να γράψω κάτι...Πάντως σε διαβάζω.

2:04 AM  
Blogger Ioulita said...

όλα θα πάνε καλά,
και σε διαβάζω και με διαβάζεις και δεν χρειάζεται πάντα να γράφουμε κάτι για να το ξέρω και να το ξέρεις. Σ' ευχαριστώ που μου το λες, πάντως. Καλό μήνα! Έρχονται, λέει, τα Χριστούγεννα...

9:45 AM  

Post a Comment

<< Home