Thursday, October 08, 2009

Σμαράγδια και ρουμπίνια!

Τα πολύχρωμα πετραδάκια τα κεντημένα σε όλη την επιφάνεια της φτηνής της μπλούζας φεγγοβολούσαν σαν αστέρια στην γκρι οροφή του ταξί. Ο οδηγός σίγουρα δεν θα τα είχε προσέξει, εκτός αν τον τύφλωναν, καθώς το φως τους έπεφτε στα μάτια του. Όχι απλά φεγγοβολούσαν, αλλά χόρευαν κιόλας. Ούτε χόρευαν, σχεδόν κολυμπούσαν, έτσι μπορώ να περιγράψω την κίνησή τους. Έκανε ζέστη, τα παράθυρα ανοιχτά, ο ήλιος εισέβαλλε από παντού και διαθλάτο σε ο,τι προσέπιπτε, π.χ. σε πετραδάκια μιας μπλούζας μιας καλοχτενισμένης κυρίας. Η κυρία στη θέση του συνοδηγού είχε όρεξη για κουβέντα και σχόλια για τον καιρό. Έπινα τον καφέ μου στο πίσω κάθισμα ενός συνηθισμένου ταξί, μιας συνηθισμένης διαδρομής, μιας καινούριας όμορφης μέρας και τραγουδούσα από μέσα μου σκεπτόμενη -μην γελάσεις- πάλι εσένα.
Οι πολύχρωμοι γλεντζέδικοι αντικατοπτρισμοί απέσπασαν για λίγο την προσοχή μου.

6 Comments:

Blogger Caesar said...

Εχω την εντύπωση ότι & οι όμορφες σκέψεις μας, κάπως έτσι θα φεγγοβολούν ή σχεδόν θα κολυμπούν μέσα στο μυαλό μας!

8:18 PM  
Blogger fish eye said...

ειναι ομορφο να εχεις καποιον να σκεφτεσαι..

οι αντανακλασεις που περιγραφεις θα ηταν ενας παραδεισος για εναν καλλιτεχνη φωτογραφο ;)

9:39 PM  
Blogger Ioulita said...

Caesar,
χαμογελώ και στο ένα και στο άλλο!

αγκαλιές του φεγγαριού,
πίστεψέ με, το ίδιο σκέφτηκα, να είχα μια κάμερα να το αποτυπώσω. Αλλά αρκέστηκα στο να το κοιτώ και να γελάω! Στην πραγματικότητα, ακόμα γελάω! Κι ακόμα έχω καποιον να σκέφτομαι...

11:01 PM  
Blogger τέλσον said...

χμμμ, σμαράγδια και ρουτίνα μάλλον θες να πεις :)

...και ελπίζω να μην παρεξηγήσουμε την λέξη ρουτίνα, δεν είναι σε καμία των περιπτώσεων αρνητική...

12:27 AM  
Blogger ολα θα πανε καλα... said...

ωραίο και ζωντανό στιγμιότυπο!Για λίγο ταξίδεψα και είδα με τα δικά σου μάτια τον ουρανό ενός κινούμενου ταξί.

1:17 AM  
Blogger Ioulita said...

τέλσον,
αν είναι έτσι η "ρουτίνα", τότε μου αρέσει!

όλα θα πάνε καλά,
χαίρομαι, αν πέρασε όπως το είδα κι εγώ

8:16 AM  

Post a Comment

<< Home