Friday, October 23, 2009

Θα...

Θυμάμαι από μικρή μου άρεσε να μου "τάζουν" πράγματα. Και, θα είμαι ειλικρινής, δεν ζητούσα πολλά. Ένα δυο πράγματα με θυμάμαι πάντα να ζητάω. Όχι ότι ήθελα να μου λένε "υπόσχομαι" ότι θα κάνω ο,τι μου ζητάς, αλλά να μου λένε "ναι". Ούτε πάλι ότι ήμουν το παιδί που δεν του έλεγαν "όχι" ή δεν ήξερε από όρια (αυτά πια τα τηρούσα πάντα σε υπερβολικό βαθμό) ή δεν δεχόταν την άρνηση ως απάντηση, αλλά να, ήθελα μερικές φορές να μου λένε "ναι, θα σου πάρω αυτό που θες κάποια στιγμή" ή "ναι, θα πάμε εκεί κάποια φορά" κι ας ήξερα ότι μπορεί να μην γινόταν... έστω, με αυτήν την αοριστία του "κάποτε", δεν με πείραζε. Καταλαβαίνεις, δεν περίμενα να δω το αποτέλεσμα, ώστε να επιβεβαιώσω αν τηρήθηκε η "υπόσχεση". Δεν έβλεπα τον λόγο τους ως δέσμευση. Δεν έκρινα την ειλικρίνειά τους βάση του αποτελέσματος. Κάποια στιγμή το αντιλήφθηκαν επιτέλους και έπρατταν αναλόγως, θεωρώντας ότι με ξεγελούν, αλλά εγώ ήμουν ευχαριστημένη. Προφανώς το ίδιο κι εκείνοι, που γλίτωναν από τη γκρίνια μου.
Δεν ήξεραν ότι για μένα η απάντησή τους σήμαινε ότι όλα είναι δυνατά, ότι όλα μπορούν να γίνουν, κι ας μην γίνονταν ποτέ. Τελικά, μάλλον αναζητούσα απλά την αισιοδοξία.

4 Comments:

Blogger b|a|s|n\i/a said...

και πάντα να αναζητάς την αισιοδοξία και στα πιο απλά και καθημερινά ακόμα. μερικές φορές όντως δυνατά γίνονται τα αδύνατα.
καλημέρα σου!

1:16 PM  
Blogger fish eye said...

εγω παλι ποτε δεν αφεθηκα σ αυτο το παραμυθι του θα το εχεις αλλα αγνωστο το ποτε..
παντα τα ηθελα εδω και τωρα..
και για να πιστεψω θα επρεπε να χωσω τα δαχτυλα στην πληγη..

παρ ολα αυτα.. δεν αλλαζει κατι ;)

3:35 PM  
Blogger Απο-τυχη-μενη said...

Η αισιοδοξία είναι αυτή που σε όλους μας λείπει.
Μακάρι να σκέφτονταν όλοι κατά τον ίδιο τρόπο.
Εγώ θυμάμαι από παιδί ζητούσα κάτι και ποτέ δε μου λέγαν ναι αλλά ξεκάθαρα και με βάσιμα επιχειρηματα μου εξηγούσαν το όχι.
ΑΝ σταματούσα να τρώω για δυο μέρες πετύχαινα ένα κλεμμένο ναι...
Πάντως έχεις πολύ δίκιο πως ειναι πιο σημαντικό να ξέρεις πως κάποτε το ναι θα πάρει σάρκα και οστά, παρά να στο ξεκόβουν ή να απαντούν με αόριστο ναι.
Καλή μέρα

12:04 PM  
Blogger Caesar said...

Μην τάξεις σ' άγιο κερί και σε παιδί κουλούρι, ή κάπως έτσι είχαν ή έχουν ακόμη τα πράγματα:)

11:55 PM  

Post a Comment

<< Home