Friday, September 11, 2009

Pardon?

Κάποιες φορές στη θέση της καρδιάς μου έχω μια πέτρα κι άλλες πάλι έχω πάγο. Κρύα η μία, κρύος και ο άλλος. Την πέτρα δεν μπορείς εύκολα να την σπάσεις, δεν πα' να χτυπάς, τον πάγο ευκολότατα μπορείς να λιώσεις, με λίγη μόνη θέρμη. Δεν ξέρω γιατί λένε για κάποιον πως έχει καρδιά από πάγο... Σκέφτηκες πόσο ευάλωτος είναι ο πάγος, αν εξαιρέσεις αυτό που δείχνει; Όποιος μείνει σε αυτό που φαίνεται, δεν τολμά να τον πλησιάσει, μένει μακριά, κρύο κάνει, λέει. Όποιος έρθει πιο κοντά -δεν χρειάζεται καν άγγιγμα, μιαν ανάσα τρυφερή- θα δει τον πάγο να λιώνει, να γίνεται δάκρυ, να γλιστρά στα χέρια του, να παίρνει τις μορφές που του δίνουν τα δάχτυλα που τον κρατούν. Ξέρω τώρα τι θα πεις, πως ο πάγος λιώνει και δεν μένει στο τέλος τίποτα να θυμίζει αυτό που ήταν, μάλλον δεν ξέρω αν το πεις, εγώ αυτό θα σκεφτόμουν, έτσι, χωρίς λόγο, χωρίς να θέλω να παραθέσω κανένα σοβαρό αντεπιχείρημα, μόνο για να διανθίσω την κουβέντα με ένα σχόλιο, που θα προβληματίσει σοβαρά όλους, εκτός από εμένα που την είπα, θα μείνουν ώρα να αναρωτιούνται για τις φιλοσοφικές προεκτάσεις αυτού του ερωτήματος, όπως θα κάθονταν ώρα να αναρωτηθούν για το αν κοιμούνται οι πίνακες τα βράδια ή αν ένας καμβάς μυρίζει όπως η εποχή που απεικονίζει.

7 Comments:

Blogger b|a|s|n\i/a said...

πάγος φωτιά καπνός άνεμος δεν είναι παρά περιτυλίγματα μιας ουσίας. της ουσίας της αλήθειας.
καλησπέρα σου!

5:15 PM  
Blogger Caesar said...

Πολύ παραστατικές οι αλληγορίες σου!
Καλησπέρα κι απο μένα

9:12 PM  
Blogger Ioulita said...

b|a|s|n\i/a,
i alitheia mou einai mprosta mou, xwris perituligmata. Kanena. Ki an exei, einai enas terastios fiogkos, apolausi na ton kseluneis.

Caesar,
kalispera,kairo eixa na akousw ti leksi auti, alligories. Apo pou na bgainei?

11:24 PM  
Blogger ολα θα πανε καλα... said...

έμαθα ότι με αναζήτησες.Ήρθα.

12:23 AM  
Blogger Ioulita said...

Όλα θα πάνε καλά, εσύ ήρθες, εγώ έλειπα... Σε σκεφτόμουν αυτές τις μέρες. Και όχι χωρίς λόγο.
Ας πούμε ότι σε πήρα βόλτα κάπου μαζί μου.

1:54 PM  
Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Αλήθεια με σκεφτόσουν;!Και με πήρες κιόλας μαζί σου για λίγες μέρες κάπου;Πολύ ωραία!Δεν το κατάλαβα βέβαια από εδώ που είμαι αλλά ωραία θα ταν!Κι είχα ανάγκη από λίγες μέρες διακοπών!
Να σαι καλά!

10:38 PM  
Blogger Ioulita said...

όλα θα πάνε καλά,
δεν μπορεί να μην το κατάλαβες!
Εκεί που σε πήγα, πάντως, είπαν ότι σε περιμένουν. Βάλε με το νου σου!... Καλημέρα

9:35 AM  

Post a Comment

<< Home