Friday, August 07, 2009

Επί της άμμου, παρά την θάλατταν...

...Ονειρεύομαι μια ερημική παραλία, να με καίει ο ήλιος, να έχω δυο κουλούρια για την πείνα κι εσένα για τη δίψα μου, χωρίς άλλον κανέναν, γυμνή, με το βιβλίο, το στυλό και το χαρτί μου, με τη φωνή σου μόνο ήχο, ονειρεύομαι με τα μάτια ανοιχτά κι ακούω τη φωνή σου, με βλέπω μέσα από το βλέμμα σου, ακόμα κι όταν έχεις τα βλέφαρα κλειστά, τη μια μου λες "μείνε", την άλλη "έλα", την άλλη... την άλλη δεν μιλάς...
Ονειρεύομαι ένα καλοκαίρι που πέρασε κι ένα που δεν θα 'ρθει, έτσι, γιατί...

2 Comments:

Blogger ολα θα πανε καλα... said...

με άλλα λόγια..."επί ασπαλάθων".
Εσύ να ονειρεύεσαι κι ας δεν.Μην ξεχάσεις τις όμορφες εικόνες που σκέφτηκες και τη δίψα σου.

8:10 AM  
Blogger Ioulita said...

Ναι, ονειρεύομαι, μα προσπαθώ να έχω και μια έξοδο κινδύνου από τα όνειρά μου...

4:54 PM  

Post a Comment

<< Home