Wednesday, September 02, 2009

Σόλο

Είμαι κιθάρα.
Αφήνομαι στα χέρια σου.
Παίξε μαζί μου.

7 Comments:

Blogger jacki said...

Που σα βιολί το σώμα μου στα χέρια σου κρατούσες...

Καλώς σε βρήκα.

3:45 PM  
Blogger b|a|s|n\i/a said...

πόσες θύμισες το άσμα αυτό!!

...και σαν ανάσα στην αναπνοή μου τραγουδούσες...

καλησπέρα!

3:50 PM  
Blogger Ioulita said...

Jacki, καλώς ήρθες! Και βιολί, γιατί όχι; Δυνατά όμως. Και εκστασιασμένα.

b|a|s|n\i/a, θύμησες δεν είχα από το άσμα, μέχρι και...από σήμερα. Σήμερα θέλω να το ακούω ασταμάτητα και δυνατά! Καλησπέρα!

4:36 PM  
Blogger ολα θα πανε καλα... said...

πολύ ωραίο κομμάτι!Γεια σου...κιθάρα!

7:20 PM  
Blogger Ioulita said...

όλα θα πάνε καλά, αρχίζει να πέφτει ο ήλιος, υπέροχα χρώματα έξω και πάνω στους τοίχους, κάποιος είπε ότι η Ιουλίτα σολάρει (και είχε δίκιο). Μα σήμερα η Ιουλίτα ήθελε για λίγο να είναι η κιθάρα... Σε χαιρετώ.

7:29 PM  
Blogger Caesar said...

Καλημέρα Ioulita,

Έχω μείνει στον Carlos Santana !


Aλλά κάποιες στιγμές νιώθω σαν να:

"είμαστε κάτι ξεχαρβαλωμένες κιθάρες
ο άνεμος όταν περάει,
στίχους ήχους παράφωνους ξυπνάει..."
[Κ.Κ.]

8:28 AM  
Blogger Ioulita said...

Caesar, εγώ πάλι, αν ήταν να διαλέξω από το ίδιο ποίημα, θα έλεγα πως "...είμαστε κάτι διάχυτες αισθήσεις,
χωρίς ελπίδα να συγκεντρωθούμε.
Στα νεύρα μας μπερδεύεται όλη η φύσις...".
Ως κιθάρα, νιώθω δυνατή και καλοκουρδισμένη (ως κιθάρα, τονίζω)!
Καλησπέρα από μένα!

1:23 PM  

Post a Comment

<< Home