Tuesday, February 02, 2010

...έστω μία...

Κι ούτε μια φωτογραφία έχω από τότε, να δω αν έκλαιγα, αν χαμογελούσα, αν κρύωνα κι είχαν μελανιάσει τα χείλη μου, να δω πώς κρατούσα τα διάφορα που μου δίνατε για να παίζω και να ξεχνιέμαι, να δω το χρώμα των μαλλιών και των ματιών μου, να δω πώς με κοιτούσαν οι "από 'δω" κι οι "από 'κει", να δω πόσο ευτυχισμένοι ήσαστε, αν δακρύσατε, αν έλαμπαν τα νεανικά σας δόντια στον ήλιο που έμπαινε χρωματιστός από τα βιτρό παράθυρα, να δω τι ώρα ήταν, αν ήταν πρωί ή μεσημέριαζε, ούτε καν την εποχή ξέρω, πόσο μάλλον τον μήνα, μωρό ήμουν, από αγκαλιά σε αγκαλιά με αντάλλαζαν με φιλιά, τη γύμνια μου κανείς δεν πρόσεξε όσο μετά, μύριζα πούδρα και μια κρέμα σε μεταλλικό κουτί με γαλάζιο καπάκι, που είχε πάνω ένα μωρό ή πελαργό, δεν θυμάμαι, να δω αν φορούσα καπέλο, τι χρώμα ήταν τα ρούχα μου, είχε κόσμο η εκκλησία ή όχι;, ποιοι δεν έβλεπαν καλά και σηκώνονταν στις μύτες των ποδιών τους; εσύ ήσουν όμορφη; σε είχε μήπως πληγώσει κανείς και μέσα σου πονούσες; έκανες το σταυρό σου κι αναστέναζες να μ' έχει καλά εκείνη η δύναμη που με έσωσε τόσες φορές μετά από κούνιες που έπεσα, από σκυλιά που με πλησίασαν με άγριες διαθέσεις, από σκάλες που γλίστρισα, από ποδήλατα που με χτύπησαν, από ανθρώπους που με πόνεσαν, από εκείνο το μαύρο που συχνά με ρουφάει μέσα του να με πιει και να με φάει-να είναι τάχα που προσεύχεσαι συχνά για μένα;, να δω την αγάπη και τη χαρά και το μοίρασμα... ...Τίποτα δεν έχω από εκείνη τη μέρα... ...Τίποτα δεν ξέρω....

11 Comments:

Blogger b|a|s|n\i/a said...

εκείνη η μέρα πέρασε. εκείνη η μέρα πάει. και αν καμία δεν έχεις. έχεις την σημερινή. την αυριανή. που τα θυμάσαι όλα. και κυρίως μπορείς να τα κάνεις (να τα θυμάσαι) όλα.

4:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Έχεις όμως όλες αυτές τις απορίες, που απαντήσεις ίσως να μη βρεις για τότε, αλλά για τώρα.
Απορίες που μπορούν να σε κάνουν να δεις αλλιώς το τώρα.
Και το μετά σου.

9:22 PM  
Blogger Y. K. said...

εχεις φωτογραφιες στο μυαλο σου μεσα.
Τις αποθηκευεις στο φιλμ με τις αναμνησεις και τις εμφανιζεις για εσενα μονο.
Και ξερεις κατι; Συνοδευονται το ιδιο υπεροχα με μυρωδιες και συναισθηματα οπως και οι χαρτινες.

1:48 AM  
Blogger fish eye said...

καμμια φορα οι εικονες που δημιουργει η φαντασια στο μυαλο σου ειναι πιο δυνατες απο εικονες τυπωμενες σε δαντελωτα ασπρομαυρα χαρτια..

*γραφεις ομορφα!

1:05 PM  
Blogger Ioulita said...

b|a|s|n\i/a,
κάθε φορά που σε βλέπω, ξέρω πως θα πεις κάτι τόσο γλυκό και αισιόδοξο, για να ισορροπήσουν οι λέξεις και οι σκέψεις. Να 'σαι καλά!

Tonia,
το 'χω ξαναπεί και το πιστεύω, καμμιά φορά είναι σημαντικότερη η ερώτηση από την απάντηση... Σε κάνει πιο πλούσιο. Σου δείχνει τις δυνατότητες.

άλις,
σίγουρα έχω ό,τι είμαι, και είμαι ο,τι με έφτιαξε. Όλα είναι κάπου μέσα μας κρυμμένα και εκφράζονται "έτσι" ή "αλλιώς". Ειδικά οι μυρωδιές, κάνουν τα πιο γρήγορα ταξίδια...

❤,
θα σε εμπιστευτώ, ως εμπειρότερη στη φωτογράφιση!
* Ευχαριστώ

8:14 PM  
Blogger ολα θα πανε καλα... said...

εγώ πιστεύω πως έχεις όλες τις εικόνες μέσα σου και μια ανάκληση χρειάζεται για να έρθουν στο φως.
Εγώ θυμάμαι ότι τον παπά τον έλεγαν Ματθαίο και ότι η εκκλησία ήταν ο Άγιος Ιωάννης.Βασικά πράγματα.Αλλά και λίγα δε μπορείς να τα πεις.Α,και ότι ακουμπούσα - αυτό το είδα στη φωτογραφία - με το χεράκι απλωμένο το μαλλιαρό χέρι του παπά.Μου έχει μείνει έντονα αυτή η εικόνα από μια ασπρόμαυρη φωτογραφία.Κλαίω γοερά εκεί.
Καλή σου μέρα Ιουλίτα.Τώρα βγάζεις τον εαυτό σου φωτογραφίες ή το αποφεύγεις επιμελώς;

3:36 AM  
Blogger Ioulita said...

όλα θα πάνε καλά,
χμμμ...τώρα που το λες, συνειδητοποιώ ότι το απέφευγα κι επιμελώς και μη επιμελώς, αλλά τώρα τελευταία προσπαθώ να χαλαρώνω και να το απολαμβάνω.

10:13 AM  
Blogger Aurangel said...

Να έχεις παντού φωτογραφίες,γύρω σου.στο καθρέφτη του μπάνιου,των άλλων...

για να μην ξεχνάς εσένα!!!

Καλή εβδομάδα να έχεις καρδιά μου!!!

1:04 PM  
Blogger Ioulita said...

Aurangel,
το να με θυμάμαι πού και πού δεν εξαρτάται από το πόσο συχνά με βλέπω σε φωτογραφίες. (Ή μήπως έχει; Χμμ...).
Καλή σου μέρα!

10:48 AM  
Blogger Sofia malvi said...

δεν χορταινω να σε διαβάζω,,,

9:40 PM  
Blogger Ioulita said...

Sofia Malvi, δεν είναι και για χόρταση!

8:01 PM  

Post a Comment

<< Home