Tuesday, July 21, 2009

Στρουμφίτα

Είναι κι αυτό το κοκαλάκι για τα μαλλιά, πρέπει να το 'χω από 12 χρονών, μάλλον κρύφτηκε καλά σε κάποιο κουτί κι επέζησε πολλών μετακομίσεων, γιατί εμφανίστηκε προχτές μπροστά μου, ροζ ξεθωριασμένο, με τη Στρουμφίτα κολλημένη πάνω του να κρατά κάτι μπαλόνια και να χαμογελά ούτε γυναικεία, θα το 'λεγες, ούτε πονηρά (πόσο γυναικεία ή πονηρά μπορεί να χαμογελάσει η Στρουμφίτα;). "Φτάνουμε μπαρμπα-Στρουμφ;", ρωτάω όταν πονάνε τα πόδια μου από το περπάτημα ή έχω κουραστεί ή πεινάω ή θέλω απλά να ξαπλώσουμε και να σ' αγκαλιάσω το συντομότερο δυνατό. Είναι μικρές σου φράσεις ή κινήσεις, που ίσως και να μην προσέχεις, αυτές που μου 'ρχονται στο μυαλό. Είναι μικρές ή μεγαλύτερες σε διάρκεια στιγμές. Δεν ξέρω πού και πώς να τις βάλω για να μην τις χάσω. Υποθέτω όμως πως, κι αυτές, κάπου θα είναι πάντα, και πως θα εμφανιστούν μπροστά μου, σαν το κοκαλάκι με τη Στρουμφίτα, εκεί που δεν τις περιμένω, καθώς σηκώνω το κεφάλι και κλείνω τα μάτια στην πρώτη γουλιά μιας μπύρας, στο ξύπνημα από ένα όνειρο, ενώ περιμένω να βράσει το νερό για να ρίξω τα μακαρόνια, καθώς μαζεύω την τιράντα από το φόρεμά μου, ενώ σκουπίζω μια σταγόνα ιδρώτα από το μέτωπό μου, ενώ κοιτώ τον εαυτό μου γυμνό στον καθρέφτη να φορά και να μυρίζει την μπλούζα σου. Αυτό που με παρηγορεί είναι ότι η θύμηση καμιάς στιγμής δεν μοιάζει να είναι τόσο πολύτιμη όσο η ίδια η στιγμή.

υ.γ. Να μην ξεχάσω να μάθω το "λατρεμένη" σε όλες τις γλώσσες.

4 Comments:

Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Beloved,adoree,adorata,herrlich,daragaya...σε αυτές που γνωρίζω εγώ.Αλλά το λατρεμένος/η ακούγονται αλλιώς στη γλώσσα σου/μας.
Έχω πολλά κοκκαλάκια για τα μαλλιά από τον καιρό που τα είχα μέχρι τους ώμους και τα σήκωνα για να μη ζεσταίνομαι.Κάθε ένα έχει και την ιστορία του και συνήθως έχει και το άρωμα που έβαζα τότε,είναι ποτισμένο με αυτό.Τα έχω σ ένα συρτάρι αλλά αποφεύγω να τα κοιτάζω γιατί έχω την εντύπωση ότι οι αναμνήσεις(που, κατά τον αοιδό,"γίνανε βόλια")θα με κρατήσουν ξάγρυπνη.
Καλή μου Ιουλίτα,μόλις τώρα μπόρεσα να περάσω από το μπλογκοσπίτι σου.Μια μπύρα με λιγάκι αφρό για μουστάκι πάνω από τα χείλη μου,θα πιώ αν μου δώσεις.Δεν είναι η ώρα της λουϊζας τώρα.
:)

9:52 PM  
Blogger Ioulita said...

This comment has been removed by the author.

1:37 PM  
Blogger τέλσον said...

alskling (προφέρεται"έλς-κλινγκ" )

2:13 AM  
Blogger Ioulita said...

μικρό τέλσον, ευχαριστώ για την προσθήκη

9:30 AM  

Post a Comment

<< Home