Tuesday, June 23, 2009

Κενό.

Έχει μαγκώσει το χέρι μου, έχει μαγκώσει το μυαλό μου, ακίνητα και τα δύο, παγωμένα, κοιτάω έξω τον ουρανό, γιατί τα πάντα μέσα μου έχουν ταφεί κάτω από τόνους χιονιού ή έχουν παραλύσει από τόνους αναισθητικού, μέσα μου επικρατεί μια περίεργη ησυχία, σαν αυτή μετά από σεισμό, μουδιασμένα τα μέλη μου κινούνται, γιατί πρέπει να πιστέψουν ότι υπάρχουν εδώ και τώρα και δεν έφυγαν μαζί σου, δεν έχω τίποτα να δώσω σήμερα και πουθενά, έχω αδειάσει, αναρωτιέμαι αν ονειρεύομαι ή όχι, μήπως δεν ξύπνησα ακόμα και βλέπω όνειρο ότι τάχαμου, λέει, γράφεις ένα σημείωμα με τα ονόματά μας και έναν σταυρό να τα ενώνει, και μετά κουβαλάμε τα σώματά μας εκεί που λίγο καιρό πριν, κι ακόμα λίγο πιο πριν, ταξιδεύαμε χέρι χέρι χαμογελώντας στις τζαμαρίες που έδειχναν τις φιγούρες μας, σαν να μην ξέραμε ότι τα αεροδρόμια κρύβουν κι αποχαιρετισμούς και δάκρυα κι αγκαλιές, κι από τότε -ή λίγο πιο πριν- έχω έναν πόνο στο στήθος δεν ξέρω από τι, εγώ, που ψάχνω πάντα τις ερμηνείες.

Τι ήθελα να σου πω; Ξέχασα.

3 Comments:

Blogger ολα θα πανε καλα... said...

εγώ θα σου απαντήσω λογικά και βαρετά ίσως και θα σου πω να πας να κοιτάξεις τον πόνο στο στήθος.Στα 19 όταν ήμουν,υπέφερα από ένα τρομερό μούδιασμα με ή χωρίς πόνο στην αριστερή ωμοπλάτη που ούτε τα αντιφλεγμονώδη τον έκαναν καλά.Τελικά διεγνώσθη άγχος,που δόξα τω Θεώ,ήταν σε αφθονία εκείνη την περίοδο που διένυα.'Άλλες αιτίες:γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση,μυϊκός πόνος από κρύωμα,θλάση,κλπ.
Κάπου εδώ τελειώνει η εκπομπή "ένας γιατρός μεταξύ μας"
:)))
Σοβαρά τώρα,να το κοιτάξεις γιατί Ιουλίτα είναι μία.
:)
Αχ,αυτά τα ψυχοσωματικά μας...

4:35 AM  
Blogger Ioulita said...

Γιατρέ μου, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον! Η αυτοδιάγνωσή μου το αποδίδει σε α) υπερβολικό σφίξιμο ρούχου ή/και β) μυική κόπωση ή/και γ) θλίψη. Τώρα με έπιασε, αλλά θα σας επισκέπτομαι συχνά -να το κάνετε κι εσείς, για να βεβαιωνόμαστε δια την καλήν μου υγείαν! Καλημέρα

10:29 AM  
Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Να μας επισκέπτεσθε λοιπόν...αλλά πηγαίνετε και για ένα check-up,δεν έκανε ποτέ κακό ένας έλεγχος.

10:09 PM  

Post a Comment

<< Home