Wednesday, January 28, 2009

Θέλω!

Θέλω να έρθεις αθόρυβα από πίσω μου και να με αγκαλιάσεις από τη μέση τρυφερά, να βάλεις το πρόσωπό σου στο λαιμό μου και να μου ψιθυρίσεις πως με θες ή απλά να αναπνέεις ή απλά να είσαι εκεί και να νιώθουμε ο ένας την παρουσία και τη ζέστη του άλλου. Θα χαϊδεύω τα χέρια σου με τα δικά μου, θα χαμογελώ γνωρίζοντας ότι είσαι καλά δίπλα μου, θα διακόψω την κουβέντα μου χωρίς να ζητήσω "συγγνώμη" και θα γυρίσω να σου δώσω ένα φιλί, όχι στα πεταχτά, όχι καθόλου, δεν τα ξανακάνω αυτά τα λάθη, αυτή τη φορά θα πάψουν όλα γύρω μου, οι θόρυβοι θα σταματήσουν, οι εικόνες θα ξεθωριάσουν, θα είσαι μόνο εσύ κι εγώ, δεν θα αφήσω καμία στιγμή να πάει χαμένη, δεν θα αφήσω κανένα "μη" ή "πρέπει". Θα κάνω αυτό που θέλω.

2 Comments:

Blogger elpinor said...

δεν εχει ερθει ακομη η ανοιξη κι ειναι τοσο τρυφερος ο κηπος,καλη βδομαδα.

6:36 PM  
Blogger Ioulita said...

Elpinor, οι άνοιξες και οι χειμώνες είναι στην καρδιά μας...

2:18 PM  

Post a Comment

<< Home