Friday, September 02, 2005

Angel eyes...

Πώς έχεις την ικανότητα να τα αλλάζεις όλα σε ένα λεπτό, με μια κουβέντα, μια ανάσα, μια στιγμή αμηχανίας, την οποία ακολουθεί μια μελωδία στο πιάνο.
"Κι όμως δεν μου μένει τίποτα", λέει το τραγούδι.
Έχω κι εγώ αλλάξει. Έμαθα να μην περιμένω πολλά, να μην κρατάω παρά όσα αντέχω, να σβήνω , να αφήνω στην άκρη, να ξεχνώ τα υπόλοιπα.
Μια γλυκειά μπαλάντα, με μια ροκ αντρική φωνή στο πιάνο.
Πάει καιρός που πονούσα τόσο.
Τίποτα δεν κρατάει τόσο λίγο από μια στιγμή μαζί σου...Τίποτα δεν περιέχει πιο πολλά από μια τέτοια στιγμή...
Άλλαξες κι εσύ. Δεν φοβάσαι τόσο, αν κι απ'τη φωνή σου διακρίνεται ένα μικρό τρέμουλο, σαν αυτό που μάλλον θα νιώθει ένα αγόρι στην πρώτη του ερωτική εξομολόγηση.
Όμως εμείς κι οι δυο φοβόμαστε να το ομολογήσουμε. Για διάφορους λόγους φοβόμαστε....Κι αυτούς ακόμα δεν τους ομολογούμε.
Μ' έμαθες εσύ ο ίδιος να μην σε περιμένω....Δεν φταίω μόνο εγώ....Κι ας παρακαλάω μέσα μου να σε δω "έστω για λίγο", όπως έγραφα τότε στο ημερολόγιό μου...

3 Comments:

Blogger τέλσον said...

Κάθε μέρα σχεδόν περνάω μια βόλτα από εδω.

Κάθε μέρα περιμένω να δώ ένα φρέσκο κείμενο.

Σημερα προσπαθώ να αποφασίσω αν πρέπει να σε παροτρύνω να γράφεις πιό συχνα ή να σταματήσω να περνώ.

Γιατί εσύ διάλεξες να σκίζεσαι. Σπάς τον εαυτό σου χίλια κομμάτια. Δεν αλλάζεις τα πράματα, αφήνεσαι να σε αλλάζουν.

Αλλά συνέχισε, σε παρακαλώ μη σταματάς, γιατι τα γραπτά χρειάζονται και αυτά καμιά φορά, για να καταλαβαίνω το μεταξύ.

Γιατί τυπώνεις την ανάσα στο χαρτί καμιά φορά κι όχι στην καρδιά και φεύγει και το προσωπείο της λεκτικής επαφής... που είπε και μια ψυχή

12:51 PM  
Blogger Ioulita said...

Ευχαριστώ για τα σχόλια.
Μακάρι να μπορούσα να γράφω πιο συχνά, μακάρι να μπορούσα να νιώθω πιο συχνά. Όταν νιώθω, πάντα περνάω και αφήνω το σημάδι μου.

11:20 AM  
Blogger nikitas said...

exoume xathei
ma zoume akoma stin idia sixnotita

na sai kalitera

6:48 PM  

Post a Comment

<< Home